Patrioodi nädal viib Põlvamaa ettevõtted taas koolidesse

16. märtsist kuni 31. märtsini korraldab Põlvamaa üheksat ettevõtet ja Põlva valda ühendav MTÜ Põlvamaa Patrioot maakonna koolides „Patrioodi kuu", et tutvustada noortele kohalike toodete ja teenuste tarbimise olulisust.

Kui eelmisel aastal tutvustati patrioodi mõtteviisi maakonna eakamatele inimestele, siis sellel aastal on sihtgrupiks võetud Põlvamaa õpilased. Patrioodi kuu saab avalöögi 16. märtsil Mooste Põhikoolis ning kokku käivad ühingu liikmed rääkimas 17 erinevas Põlvamaa koolis.

Patrioodi eesmärgiks on propageerida ja selgitada kohalike toodete ja teenuste tarbimise olulisust, et soodustada maakonna majanduselu ja säilitada töökohti. Ühinguga on oodatud liituma ka teised maakonna ettevõtjad ja omavalitsused, kes soovivad ergutada kohalike toodete ja teenuste tarbimist ning propageerida kohalike ressursside kasutamist.

MTÜ Põlvamaa Patrioot ühendab üheksat maakonna ettevõtet: AS Värska Vesi, AS Lõuna Pagarid, AS Arke Lihatööstus, OÜ Lihapagar, Põlva Tarbijate Ühistu, OÜ Charlot,  AS Tere, Mahta Kütus AS, Räpina Paberivabrik AS ja Põlva vallavalitsust. Patrioodi kuu korraldamisel on abiks Põlva Maavalitsus ja Põlvamaa Arenduskeskus.

Rutt Riitsaar, Põlva Maavalitsuse regionaalarengu nõunik selgitab: „Koolinoortele on oluline tutvustada meie maakonnas tegutsevaid ettevõtjad ja selgitada, mis on meie piirkonna ressursid. Samuti on väga tähtis juba maast-madalast anda edasi neid aspekte, mis on olulised ise ettevõtjaks hakkamisel."

Alates märtsi lõpust hakkab ühingu tegemisi koordineerima Põlva Maavalitsuse asemel Põlva vald.

Lisainfo:
Tiiu Marran
Konsultant
Põlvamaa Arenduskeskus
Tel: 5348 0003
E-post: tiiu.marran@polvamaa.ee

 

 

« Tagasi

„Patrioodi kuu“ keskendus tänavu maakonna seenioridele

11. aprillist kuni 13. maini korraldas Põlvamaa üheksat ettevõtet ühendav MTÜ Põlvamaa Patrioot „Patrioodi kuu", et juhtida taas tähelepanu kohalike toodete ja teenuste tarbimise olulisusele. Tänavune kampaania oli suunatud maakonna eakamatele inimestele, keda erinevatel kohtumistel käis kokku üle kolmesaja.

 

Kampaania raames külastati kõikide omavalitsuste päeva- või külakeskuseid, kus MTÜ-sse kuuluvad ettevõtjad tutvustasid Patrioodi sünnilugu, eesmärki ning jagasid infolehti ja tootemärgiga „Parim Põlvamaalt" magneteid.  Põlva Tarbijate Ühistu kaubandusdirektor Kristo Andersoni sõnul võeti neid igal pool hästi vastu: „Inimesed on meie tegemistega võrdlemisi hästi kursis ning mõistavad kuidas põlvamaise teenuse või toote tarbimine kohalikku elu säilitada aitab".

 

MTÜ Põlvamaa Patrioot sõnum on lihtne – oluline on tarbida kohalikku toodet ja teenust, kuna sellega investeeritakse elu säilimisse väiksemates piirkondades ning hoitakse töökohtasid. Näiteks annavad patriooti kuuluvad ettevõtted tööd ligi 800 inimesele ning pidevalt toetatakse Põlvamaa spordi- ja kultuurielu.

 

Lisaks jõudis Patrioodi mõtteviis ka kaugematesse Eestimaa nurkadesse, kui eile Põlvas toimunud politsei kilvaretkel osalenud 15 võistkonna 105 liiget said endale auhinnakoti Põlvamaa Patriooti kuuluvate ettevõtete toodanguga.

 

MTÜ Põlvamaa Patrioot koondab üheksat Põlvamaa ettevõtet: AS Värska Vesi, AS Lõuna Pagarid, AS Arke Lihatööstus, AS Lihapagar, Põlva Tarbijate Ühistu, OÜ Emer-Pen, AS Tere, Mahta Kütus AS, Räpina Paberivabrik AS. Patrioodi kuu korraldamisel oli abiks Põlva Maavalitsus ja Põlvamaa Arenduskeskus.